Thursday, February 18, 2010

blog blog blogger

*
ok...deci intr-o pauza scurta de patinaj artistic, cat se reface gheata la vancouver sa raspund la intrebarile astea intrebatoare de la feeria.wordpress.com

1. Cât din viața personală expui scriind un blog?

mai nimic...rar asa franturi de amintiri combinate cu vise sau imagini din filme/carti...locul asta e asa un coltz magic si frumos departe de noroi si zapada si gri

2. Cu ce îți dăunează blogul?


ca pierd primul patinator din grupa a treia din finala masculina scriind aici...
hmm...poate uneori pierd prea mult timp cu blogul, pierzandu-ma in tot felul de frumuseti pe net (ma rog asta faceam si cand nu aveam blog)...si incercand sa ma hotarasc ce sa scriu sau ce poze sa aleg... sufar de o nehotarare cronica si de multe ori revin si de zece ori asupra unei postari sa pun pozele mai sus sau mai jos sau sa le schimb ordinea...

3. Cu ce te ajută blogul?

ma ajuta pentru ca dupa ce postez aici cate o chestie care ma obsedeaza reusesc sa mi-o scot din sistem...si am senzatia ca nu s-a pierdut in eter (ca mii de alte lucruri frumoase pe care as vrea sa le posed dar sunt prea multe prea multe)


4. Ce reacții permiți?

deocamdata pe toate...nu am avut nici un incident neplacut pana acum. oricum cred ca as publica si comentarii nefavorabile daca ar fi sa fie si daca la asta se refera intrebarea(nici nu stiu)

5. Care ți-e rutina de blogger?


intrebarea asta m-a pus cel mai mult pe ganduri in primul rand pentru ca nu m-am gandit niciodata ca eu sunt blogger... probabil ca din moment ce ai un blog te numesti blogger, deci azi am aflat un aspect nou despre mine :D
oricum...ideea este ca nu am o rutina ... la fel cum nu am o rutina la absolut niciun aspect al vietii mele...tot astept sa imi pun una la punct dar deocamdata ma misc foarte haotic prin tot ce fac... uneori am zile cand ma uit ore in sir pe bloguri care imi plac...sau merg din link in link pana ajung sa am deschise vreo 20 de tabs...mai descopar ceva care ma inspira...mai desenez...salvez sute de poze in calculator... mai fac altceva prin casa sau mai lucrez apoi ma intorc.
alteori am chef sa vad ce mai zice doar vreo anumita persoana ... si uneori nu fac nimic nimic. foarte rar las comentarii...doar daca imi place ceva foarte mult sau imi aminteste de vreo experienta personala.
ce ma inspira pentru postari este ori vreo obsesie cu care ma trezesc in cap dimineata, ori vreo poza ce o gasesc pe net...cel mai adesea imi place sa ma uit in folderul cu poze salvate ca intr-un fel de cufar cu comori si imaginile imi vorbesc...imi spun ceva...imi place sa le aranjez impreuna, sa fac cu ele o poveste chiar daca sunt de la diferiti autori, asta cu atat mai mult mi se pare mai interesant, pentru ca diferiti oameni in diferite momente au simtit lucruri asemanatoare si impreuna creeaza o atmosfera.

cam asta ar fi :D

1 comment:

  1. Ma regasesc la partea cu obsesia... :D
    Mersi pentru raspunsuri!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...