Tuesday, May 19, 2009

just walk away, renee

' eu sunt renee si urasc sa astept! eu sunt renee si imi fac cele mai tampite ganduri daca sunt nevoita sa astept mai mult de cinci minute!!'

repetai asta pe o voce de desene animate incercand sa ma impersonezi cu o soseta pusa pe mana ca o marioneta. eu ma uitam imbufnata la crapaturile de pe perete si ma gandeam oare cat timp trebuie sa ma mai prefac nervoasa pana sa iti spun ca am cumparat doua felii imense de tort richard. nu am mai cunoscut pe nimeni atat de innebunit dupa prajitura aia si nici nu am mai citit niciodata atat de mult ca atunci cand faceam dragoste pe patul tau sprijinit de patru teancuri de carti care se prabuseau mereu revelandu-mi cate un autor inca necunoscut.

radeai de mine cand ascultam smokie.
eu cantam si mai tare!
apoi a venit vara si a devenit insuportabil de cald in mansarda ta. am facut impreuna draperii din niste cersafuri vechi pe care le-am pictat cu tot ce ne trecea prin cap. eu am desenat intai un elefant tu ai scris niste versuri. ne placea sa privim draperiile alea din pat si sa recitim tot ce scrisesem pe ele. 'je reve en pleine et si je veux je revienne' cat de bine ai ales cuvintele astea...uneori simt ca de-atunci totul a fost un circuit intre realitate si camera aia. numai ca o vreme am fost inauntru si apoi inafara ei. nu mai stiu exact cat din toate astea a fost vis... ce putere de vrajitor ai avut tu sa imi fixezi sistemul asta de referinta?



*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...